18 September 2013

Warkah Buat Sahabat

Buat awak...

Awak... Sebenarnya saya dah lama rindukan awak. Rindu tika susah senang bersama. Rindu tika berkongsi ketawa dan air mata. Masing2 sentiasa ada tika sihat dan sakit. Tak tau mana silapnya, ikatan erat semakin renggang bila awak ada dia. Saya tahu awak kecil hati sbb saya yg mulakannya dulu. But i do it for ur good. Dia pun tahu. Kalau 3/4 dr masa kita sentiasa bersama, bila pula masa awak dpt meluangkan masa bersamanya. Tp sy masih habiskan separuh masa sy bersama awak kannn. Saya sentiasa curi masa tika awak tak bersamanya. Awak tetap sahabat yg sgt saya sayangi. 

Awak... Minggu lepas saya nampak awak di stesen lrt. Saya pasti itu awak. Awak masih comel dan saya kenal cara make up awak tu. X berubah sikit pun. Cuma awak kurus sikit berbanding dulu. Bila pintu lrt terbuka dan saya nampak awak, saya senang hati dan terus meluru mendapatkan awak. Tapi saya sendiri tak mengerti kenapa saya tiba2 matikan langkah ini tika hanya tinggal beberapa tapak mendekati awak. Mungkin Allah tidak mengizinkan kita bertemu tika ini.

Awak... Maaf sbb saya dpt tau yg awak dah divorce dgn dia. Saya mmg x sangka sbb awak dan dia kann lovey dovey couple dulu. Saya x percaya cakap kawan2 kita. Tp akhirnya saya terima kenyataan itu bila dia sendiri jumpa cik abg saya bercerita. Saya x mau tau siapa yg salah. Awak sendiri tau kannn cik abg saya tu pantang dgn isteri yg nusyuz. Pengalaman dia yg buat dia benci dgn perempuan begini. So saya x boleh byk tanya. Cuma saya sedih, saya tak ada bersama awak tika ini. Saya sedih saya tak tau cerita dr pihak awak pula. Tp kiranya awak perlukan saya, saya sentiasa ada untuk awak. Bahu saya sentiasa bersedia untuk awak sandarkan segala rasa yg ada. Saya mahu kita akrab seperti dulu. Saya rindu...

Dr saya sahabat awak



Jom Join Heartbeat
Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Suka ke? Like la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen anda