23 Februari 2011

SABAR JE LA....

Tiap-tiap pagi Dahiyah dah buat hal.
Pasal tu la tiap-tiap pagi ibu nak avoid anak ibu ni mandi kat umah.
Lebih baik mandi kat umah mak tok je.
Tengok je la almari baju dia ni....

Subhanallah...
Kuat betul melawa. Semua baju ditariknya.
Setiap kali nak pakai baju, sure cenggini la jadinya almari ni.
Ibu dah letih nak kemas balik.
Lepas ni lantak adik la nak bongkar macam mana gaya pula....

Suka ke? Like la

4 ulasan:

  1. buh jek baju dlm kotak...agak2 sepah seal kotak tsebut & pos mai umah ai!

    BalasPadam
  2. bukan anak u tentera belaka ke?

    BalasPadam
  3. tu dia...anak dara ku pun suka sepah2 kan baju yg dah lipat..heheh

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen anda