08 Mac 2011

2ND GA BARNEY & WEIYDA FAMILY GA-MAC

Huh... banyaknya GA bulan ni saya nak sertai... Ala apasalahnya sertai GA ni kan...
 Kata orang sambil menyelam minum air! Sambil-sambil promote blog kengkawan,
sambil-sambil rebut peluang GA yang mereka tawarkan.

Bila nampak banner kat ni jer teringat kat my dotter yg minat sgt kat barney ni...
Cd barney kat umah tu melambak-lambak...
Hinggakan botol susu pun request yang ada gambar barney..
Sesiapa yg berminat nak sertai GA ni, klik jer la kat banner kat atas tu
atau yg ada kat sidebar tu.
Ingat tarikh tutup 1 April 2011 tau!
::
::
Wp tak wajib tag tp sy nak tag jugak kat
Tina
Liza
Ain
Oshin
Ztee

Suka ke? Like la

2 ulasan:

  1. jadi miss GA jelah kita ni skrg ni hehehe kurang dosa opppss

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen anda