06 Mac 2011

CONTEST: JANGAN pandang camera!!!

JANGAN pandang camera!!! Macam best jer bunyinya... apa tu???
Thanks to Tina yang introduce contest ni kat saya. Mula-mula malas la nak join sbb bz sgt
plus tgh mengkonstruk semula blog ni...
Beberapa ari pastu teringat la pulak tentang contest ni yg begitu menarik
dan cache (betul ke ejaannya ni) je bunyinya.


Kebetulan ada pulak satu gambar yang memang saya suka.
Candid dari seorang kawan saya. Oleh kerana gambar ni sangatlah cool
jadi saya pertaruhkan gambar ini untuk tatapan semua...
Peace!!! ni la gambarnya
::
::
::


Amacam... macam bestkan. Nak sertainya... silalah klik pada banner JANGAN pandang camera kat atas tu.
Pastu jadi follower dan ikutlah syarat yang tertulis kat n3 tu.
::
::
::
Dengan segala hormatnya saya juga mengtagkan contest ni kat
uols... Jangan terlepas sertanya ya... Mari bersaing ngan saya.
Bagaimanapun saya tetap nak MENANG!!!



Suka ke? Like la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen anda