15 Mac 2011

SAYA, MAKAN & MAKANAN GA


Welcome to GA world again...
Kalau dah hantu GA nak buat macam mana la kann...
Mesti nak involve jugak wp tau susah sgt nak jd yang bertuah
Oleh kerana tajuk GA ni mmg SaYa, MaKaN & mAkaNan
Jadi inilah picture yg saya pertaruhkan
::
::
no.1
vv
Gambar ni masa kat Cameron Highlands
Tgh tunggu steambot menggelegak la tu
Perut pun dah menggelegak kelaparan
Maklum la dari tengahari masing2 x makan
Lepas keja terus ke sana
FYI of cos la yg di kiri dan kanan tu bukan saya
::
::
no.2
vv
Gambar ni pulak masa annual partu opis
tema kuning
pasal tu la baju weols sedondon je
Nak tanya saya lagi ke?
Of cos la yg satu2nya malay kat situ!
::
::
no. 3
vv
Ha gambar ni gambar yang paling lama sekali dr 2 di atas
Ni masa makan kat Nailies Subang
Muka sama je semua???
Memang la kawan opis.
Diaorg ni mmg suka hang around sekali sekala...
Nasib la tuan punya GA ni kasi sampai 3 je
Kalau boleh lebih mau semua gambar saya tepek kat sini.
Jadi ~Sekian~ saja gambar saya!

Dengan itu saya tag kepada

Suka ke? Like la

1 ulasan:

Sila tinggalkan komen anda