08 Mac 2011

CONTEST "KELUARGA BAHAGIA"

Contest lagi!!!
Korang mesti fikir saya ni gila contest & GA kann...
Bukan apa seronok la pulak bila nampak contest2 gini.
Banyak-banyak contest dan GA, yang ni sangat menarik tau.
Pemarkahan contest ni pun agak mencabar.
Korang yang ada keluarga yang besar je boleh sertainya ya...
Yg ada keluarga kecik boleh jugak tp
kebarangkalian nak menang sgt tipis la kannn
Tarikh tutup:
 1 April 2011
Inilah gambar keluarga saya!
Gambar ini lagi...

Suka ke? Like la

5 ulasan:

  1. Saya minat gambar ini. Keluarga besar, baju seragam dan khemah kundang. Semua di bawah payung besar, pun warna kundang. Khemah orang kawin menjadikan gambar meriah macam pesta.
    TAHNIAH SEMUA...

    BalasPadam
  2. Saya minat gambar ini. Keluarga besar, baju seragam dan khemah kundang. Semua di bawah payung besar, pun warna kundang. Khemah orang kawin menjadikan gambar meriah macam pesta.
    TAHNIAH SEMUA...

    BalasPadam
    Balasan
    1. thanks SMB. our family mmg sgt besar. kalau buat di KL jumlahnya lebih besar dpd dlm gambar ni. everytime ada kenduri kahwin mmg we all sebolehnya pakai baju yg sedondon. cam budak sekolah gitew. hihi

      Padam
  3. You can use it now and enjoy full access to your iPhone in below five minutes.
    Then the WWAN card is listed in the device supervisor.You should unzip the
    file which contains drivers of windows7.

    Here is my webpage; appcake

    BalasPadam

Sila tinggalkan komen anda